dc.contributor.advisor | Pokorný, Milan | |
dc.contributor.author | Magyarová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:36Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33562 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se bude zabývat tématem holocaustu v literatuře pro děti a mládež od konce druhé světové války po současnost. Ačkoli nebude opomenut vývoj literatury na toto téma, v centru pozornosti budou stát díla různých autorů a následně i analýza jejich vybraných děl, která bude založena na komparaci jednotlivých strukturních prvků literárního textu. Závěr práce bude věnován přítomnosti tématu šoa v čítankách pro druhý stupeň základních škol. | cze |
dc.format | 76 s. (163 110 znaků) | |
dc.format | 76 s. (163 110 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | literatura pro děti a mládež | cze |
dc.subject | holocaust | cze |
dc.subject | antisemitismus | cze |
dc.subject | Hana Bořkovcová | cze |
dc.subject | John Boyne | cze |
dc.subject | literatura s židovskou tematikou | cze |
dc.subject | literature for children and youngsters | eng |
dc.subject | holocaust | eng |
dc.subject | antisemitism | eng |
dc.subject | Hana Bořkovcová | eng |
dc.subject | John Boyne | eng |
dc.subject | the topic of Judaism in literature | eng |
dc.title | Téma holocaustu v literatuře pro děti a mládež | cze |
dc.title.alternative | The theme of the holocaust in the literature for children and youngsters | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 45082 | |
dc.description.abstract-translated | Topic of this diploma Thesis is holocaust in literature aimed at children and youngsters in the time period from the second World War until recent time. The development of the above-mentioned literature is going to be explored, however the main emphasis is going to be put on different authors and analysis of their works. This analysis is going to be based on the comparison of different elements of literature in these works. The concluding part is going to be focused on the presence of šoa topic in workbooks at the second grade of elementary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zelenka, Miloš | |