Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorKratochvílová, Marie
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:40Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:40Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33566
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů a ředitelů běžných základních škol hlavního vzdělávacího proudu. Inkluze je aktuálním tématem školství České republiky, realizace tohoto vzdělávání byla zahájena 1. 9. 2016. Práce zkoumá, jak jsou učitelé a ředitelé obeznámeni s koncepcí inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jaká je jejich profesní připravenost. Prostřednictvím dotazníkového šetření byly zjišťovány názory učitelů a ředitelů běžných škol na vytváření potřebných podmínek a podpory pro aplikaci strategie společného vzdělávání a jejich orientaci v této strategii. Získané výsledky vypovídají o tom, jak školský terén vnímá inkluzi a jaké k ní zaujímá postavení.cze
dc.format91 s.
dc.format91 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectžák se speciálním vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectakční plán inkluzivního vzdělávánícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectpupil with special educational needseng
dc.subjectaction plan for inclusion in educationeng
dc.titleInkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů běžných škol.cze
dc.title.alternativeInclusive education from the perspective of the teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45198
dc.description.abstract-translatedThe main topic of this master thesis is inclusive education from the perspective of teachers and directors of mainstream elementary schools. Inclusionrepresents main strategy for the Czech educational system, whose implementation has started in September 1, 2016. This work analyses the familiarity of teachers and directors with the concept of inclusion of pupils with special educational needs, as well as their professional preparedness for it. By means of questionnaire, the author gathers not only views of teachers and directors of elementary schools on creating necessary conditions and support for the implementation of inclusive education, but also their orientation within this strategy. The acquired results show how the inclusion has been perceivedby schools and what attitude they adopt towards it.eng
dc.date.accepted2017-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam