dc.contributor.advisor | Papáček, Miroslav | |
dc.contributor.author | Pešlová, Bohumila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:56Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33583 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou budování přírodovědné gramotnosti prostřednictvím inovace výuky. Obsahuje rešerši zabývající se tradičním transmisivním vyučováním a inovativním vyučováním, přírodovědnou gramotností ve vzdělávání a paradigmaty přírodovědného vzdělávání. V aplikační části volí modelový tematický celek Savci, analyzuje obsah učiva tohoto tématu v různých řadách učebnic přírodopisu pro základní školy a navrhuje inovace vzdělávacích cílů i obsahu. V souladu s těmito poznatky a byla navržena inovace výuky daného tématu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inovace výuky | cze |
dc.subject | vzdělávací cíle | cze |
dc.subject | obsah učiva | cze |
dc.subject | metody | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | tematický celek Savci | cze |
dc.subject | innovation of teaching | eng |
dc.subject | educational goals | eng |
dc.subject | curriculum | eng |
dc.subject | methods | eng |
dc.subject | natural science | eng |
dc.subject | theme unit Mammals | eng |
dc.title | Inovace výuky přírodopisu ve vztahu k cílům dosažení přírodovědné gramotnosti:
aplikační studie s využitím vzdělávacího tématu Savci | cze |
dc.title.alternative | Innovation of teaching natural science in relation to goals of reaching natural science literacy: application study utilizing educational topic Mammals | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 48882 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on matters of "building" natural science literacy by innovation for teaching. Contains of exploration of facts concerning traditional transmissive teaching and innovative teaching, natural science literacy in education, and paradigms of natural science education. The application part chooses exemplary unit Mammals, analyses study material for this topic throughout many schoolbooks of Natural science for primary schools, and develops innovation to educational goals and its content. Innovation of teaching of this topic has been introduced based on accumulated knowledge. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Závodská, Radka | |