dc.contributor.advisor | Papáček, Miroslav | |
dc.contributor.author | Štroblová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:57Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33584 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá inovativními metodami výuky, a to se zaměřením na podpoření přírodovědné gramotnosti. V rešeršní části přináší přehled výukových metod, které jsou v průběhu posledních 20 let považovány za inovativní. V aplikační části se věnuje inovaci výuky tematického celku Ptáci, vyučovaného v rámci přírodopisu na základní škole či nižším gymnáziu, přičemž navrhuje: (1) inovaci obsahu učiva a (2) inovovanou realizaci výuky, prostřednictvím vybraných metod s přihlédnutím na dosažení cílů přírodovědné gramotnosti. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inovace výuky | cze |
dc.subject | obsah učiva | cze |
dc.subject | metody | cze |
dc.subject | tematický celek Ptáci | cze |
dc.subject | přírodovědná gramotnost | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | nižší gymnázium | cze |
dc.subject | education innovations | eng |
dc.subject | curriculum content | eng |
dc.subject | methods | eng |
dc.subject | topic unit Birds | eng |
dc.subject | natural science literacy | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | grammar school | eng |
dc.title | Inovace výuky přírodopisu ve vztahu k cílům dosažení přírodovědné gramotnosti: aplikační studie s využitím vzdělávacího tématu Ptáci. | cze |
dc.title.alternative | Innovations in education of natural science in relation to the goals of achieving natural science literacy: application studies using the educational topic Birds. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 48884 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis concern with innovative methods of education, focusing on supporting of natural science literacy. The review part provides an overview of teaching methods that have been considered innovative over the last 20 years.
The application part focuses on the innovation of the education topic unit Birds, taught in natural science at elementary school or grammar school, proposing:
(1) innovation of curriculum content; and (2) innovative implementation of education through selected methods considering the achievement of the natural science literacy goals. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Závodská, Radka | |