Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMrkvičková, Iva
dc.contributor.authorJech, František
dc.date.accessioned2021-12-08T12:16:02Z
dc.date.available2021-12-08T12:16:02Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33589
dc.description.abstractTato práce se zabývá strukturou kompozice, se kterou se můžeme setkat v projevech žáků na základní škole. Přihlížíme k faktu, že v tomto období jde o počáteční pokusy žáků. Seznámíme se s historií slohového vyučování, s jeho cíli a požadavky. Budou zmíněny slohové útvary, se kterými se žáci na základních školách nejčastěji setkávají. Dozvíme se, jakým způsobem mohou být zadávány a opravovány slohové projevy žáků, jaké nedostatky se v projevech žáků objevují a jak jim lze při vyučování předcházet. Stručně se podíváme na historii naratologie a zmíníme jednotlivé aspekty, které souvisí s narativní analýzou. V praktické části pak budou vybrané slohové projevy narativně analyzovány, také z hlediska zpracování jednotlivých rovin textu.cze
dc.format83 s.
dc.format83 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectslohový projevcze
dc.subjectkompozicecze
dc.subjectnarativní analýzacze
dc.subjectslohové vyučovánícze
dc.subjectslohové útvarycze
dc.subjectnedostatkycze
dc.subjectjazyková cvičenícze
dc.subjecta stylistic expressioneng
dc.subjectthe compositioneng
dc.subjecta narrative analysiseng
dc.subjectstylistic lessonseng
dc.subjectstylistic formseng
dc.subjectmistakeseng
dc.subjectlanguage exerciseseng
dc.titleZkoumání kompoziční struktury ve vybraných žákovských pracíchcze
dc.title.alternativeThe style composition The research of the structure of composition in the selected works of pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49138
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the structure of the composition which we can find in stylistic expression of pupils of the basic school. The fact that the attempts of pupils are in the initial stage is taken into the account. We will talk about the history of stylistic lessons, its goals and requirements. There will be mentioned stylistic forms which are typical for the basic school. We will find how teachers can prepare and correct the stylistic expressions of pupils, about typical mistakes in the expressions of pupils and how teachers can prevent them. We will briefly look at the history of naratology and we will mention a few aspects which are connected with the narrative analysis. A few selected expressions will be analyzed in the practical part.eng
dc.date.accepted2017-02-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam