Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorJeníčková, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-08T12:16:09Z
dc.date.available2021-12-08T12:16:09Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33596
dc.description.abstractTato diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část nám poskytuje informace o stresu a syndromu vyhoření získané na základě studia příslušné literatury. Definuje základní pojmy stresu a burnout syndromu a seznamuje nás s jejich základní charakteristikou. V druhé, empirické části je na základě dotazníkového šetření zjišťována míra a četnost vyhoření ve zkoumaném vzorku pedagogických pracovníků. Součástí praktické části, jsou jako doplňková metoda použity cíleně provedené rozhovory s vytipovanými učiteli.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsyndrom vyhořenícze
dc.subjectstrescze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectemocionální vyčerpánícze
dc.subjectdepersonalizacecze
dc.subjectosobní uspokojenícze
dc.subjectburnout syndromeng
dc.subjectstresseng
dc.subjectteachereng
dc.subjectemotional exhaustioneng
dc.subjectdepersonalizationeng
dc.subjectpersonal accomplishmenteng
dc.titleFaktory spojené se sníženou úrovní vnímaného stressu a pocitu syndromu vyhoření u učitelů ZŠcze
dc.title.alternativeFactors associated with lower levels of perceived stress and feelings of burn-out among elementary school teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50984
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is theoretically-empirical. The theoretical part provides us with information about stress and burnout syndrome obtained on the basis of study of relevant literature. It defines the basic concepts of stress and burnout syndrome and introduces us to their basic characteristics. In the second empirical part is the rate and frequency of burnout staff is determined on the basis of a questionnaire survey in the sample of pedagogical staff. As a partical part targeted interviews with selected teachers are used as a complementary method.eng
dc.date.accepted2017-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeGarabiková Pártlová, Margareta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam