dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Tomašáková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:16:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:16:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33597 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se bude zabývat styly učení ve výuce anglického jazyka, konkrétně v individuální výuce. Teoretická část práce se zaměří na teorii stylů učení, která bude porovnána s teorií strategií učení. Diplomantka popíše dělení stylů a strategií učení podle různých autorů, bude se detailně věnovat způsobům, jak identifikovat styl učení konkrétního žáka. Kromě toho se také zaměří na vyučovací styl a bude sledovat, jaký je mezi nimi vztah. Protože výzkum bude probíhat v podmínkách individuální výuky, diplomantka popíše její specifika.
Empirická část bude založená na kvalitativním výzkumu stylů učení, konkrétně případových studií 7 studentů různých úrovní, kteří si osvojují anglický jazyk prostřednictvím individuální výuky. Diplomantka provede se studenty řízený rozhovor, jehož prostřednictvím bude zkoumat styly učení u jednotlivých studentů. Kromě toho diplomantka povede zúčastněné pozorování, při kterém si povede záznamy o stylech učení jednotlivých žáků. Výsledky získané prostřednictvím řízeného rozhovoru porovná s výsledky svého pozorování žáků v individuální výuce.
Po zjištění stylů učení budou navrženy vhodné způsoby práce a aktivity ve výuce AJ, které vyhovují jednotlivým studentům z hlediska jejich zjištěného učebního stylu. | cze |
dc.format | 165 | |
dc.format | 165 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | styly učení | cze |
dc.subject | strategie učení | cze |
dc.subject | vyučovací styl | cze |
dc.subject | individuální výuka | cze |
dc.subject | dotazník LSI (Learning Style Inventory) | cze |
dc.subject | learning styles | eng |
dc.subject | learning strategies | eng |
dc.subject | teaching styles | eng |
dc.subject | one-to-one teaching | eng |
dc.subject | questionnaire LSI (Learning Style Inventory) | eng |
dc.title | Styly učení v individuální výuce anglického jazyka | cze |
dc.title.alternative | Learning styles in one-to-one teaching of English | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 51353 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with learning styles of learners in English language teaching namely in one-to-one courses. The theoretical part deals with the theory of learning styles which is contrasted with the theory of learning strategies. In the theoretical part it is described how learning styles and learning strategies are classified by different authors. How to identify learning styles of one particular student is explained. Apart from that the theoretical part deals with teaching styles in order to find the relationship between learning styles and teaching styles. One-to-one teaching is described as the research takes place in one-to-one teaching environment.
The empirical part of the thesis is based on qualitative research of learning styles namely case studies of 7 students of different levels of English who acquire English in one-to-one courses. Students´ learning styles will be analysed through data obtained from an interview. The author of the thesis will use participant observation and will keep account of learning styles of every particular student. Results acquired from the interview will be compared with results from observation in one-to-one teaching.
When students´ learning styles are analysed, appropriate teaching methods and exercises are proposed to satisfy students´ ascertained learning styles. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Kateřina | |