ROZVOJ TECHNOLOGICKO-DIDAKTICKÉ ZNALOSTI OBSAHU U UČITELŮ ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Abstrakt
Od začátku nového tisíciletí zažívá školství v České republice velký vzestup v oblasti digitálních technologií, které jsou nyní v nějaké podobě dostupné na každé škole. S tímto vzestupem vzniká potřeba školení učitelů, protože na nich závisí, jakým způsobem budou technologie použité.
Cílem teoretické části práce bylo zjistit, jak by měl vzdělávací kurz zaměřený na integraci informačních a komunikačních technologií do výuky anglického jazyka vypadat. Cílem empirické části práce bylo zjistit, jaký je dopad vzdělávacího kurzu zaměřeného na integraci informačních a komunikačních technologií do výuky anglického jazyka. Přínosem této práce je zmapování současné situace v oblasti výzkumu, výzkum rozvoje technologicko-didaktické znalosti obsahu u vyučujících anglického jazyka, a z nich vyplývající doporučení pro vzdělávání vyučujících a hodnocení jejich pracovního výkonu.