Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorCarbová, Anna
dc.date.accessioned2021-12-08T12:16:39Z
dc.date.available2021-12-08T12:16:39Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33601
dc.description.abstractOd začátku nového tisíciletí zažívá školství v České republice velký vzestup v oblasti digitálních technologií, které jsou nyní v nějaké podobě dostupné na každé škole. S tímto vzestupem vzniká potřeba školení učitelů, protože na nich závisí, jakým způsobem budou technologie použité. Cílem teoretické části práce bylo zjistit, jak by měl vzdělávací kurz zaměřený na integraci informačních a komunikačních technologií do výuky anglického jazyka vypadat. Cílem empirické části práce bylo zjistit, jaký je dopad vzdělávacího kurzu zaměřeného na integraci informačních a komunikačních technologií do výuky anglického jazyka. Přínosem této práce je zmapování současné situace v oblasti výzkumu, výzkum rozvoje technologicko-didaktické znalosti obsahu u vyučujících anglického jazyka, a z nich vyplývající doporučení pro vzdělávání vyučujících a hodnocení jejich pracovního výkonu.cze
dc.format246 s.
dc.format246 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegrace ICTcze
dc.subjecttechnologicko-didaktická znalost obsahucze
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectvzdělávání učitelůcze
dc.subjectTPACK-v-akcicze
dc.subjectučitelovo pojetí výukycze
dc.subjectICT integrationeng
dc.subjectTechnological Pedagogical and Content Knowledgeeng
dc.subjectteacher educationeng
dc.subjectteaching EFLeng
dc.subjectTPACK-in-Actioneng
dc.titleROZVOJ TECHNOLOGICKO-DIDAKTICKÉ ZNALOSTI OBSAHU U UČITELŮ ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCHcze
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE OF HIGH SCHOOL ENGLISH LANGUAGE TEACHERSeng
dc.typedisertační prácecze
dc.identifier.stag50752
dc.description.abstract-translatedSince the beginning of the new millennium the educational system in the Czech Republic has witnessed a substantial increase in information and communication technology (ICT). It is now available at every school. This brings about the need to educate teachers because it is them on whom the way technology is employed depends. In the theoretical part of the thesis our goal was to find out what the content of such a course should be and how to organize it. In the empirical part of the thesis our goal was to discover the impact of a course on how to integrate ICT into English language teaching. The contribution of this thesis is mapping the current situation in the research area and providing guidelines for teacher education and evaluation of their teaching.eng
dc.date.accepted2017-06-13
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační a komunikační technologie ve vzdělávánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam