dc.contributor.author | Carbová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:16:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:16:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33601 | |
dc.description.abstract | Od začátku nového tisíciletí zažívá školství v České republice velký vzestup v oblasti digitálních technologií, které jsou nyní v nějaké podobě dostupné na každé škole. S tímto vzestupem vzniká potřeba školení učitelů, protože na nich závisí, jakým způsobem budou technologie použité.
Cílem teoretické části práce bylo zjistit, jak by měl vzdělávací kurz zaměřený na integraci informačních a komunikačních technologií do výuky anglického jazyka vypadat. Cílem empirické části práce bylo zjistit, jaký je dopad vzdělávacího kurzu zaměřeného na integraci informačních a komunikačních technologií do výuky anglického jazyka. Přínosem této práce je zmapování současné situace v oblasti výzkumu, výzkum rozvoje technologicko-didaktické znalosti obsahu u vyučujících anglického jazyka, a z nich vyplývající doporučení pro vzdělávání vyučujících a hodnocení jejich pracovního výkonu. | cze |
dc.format | 246 s. | |
dc.format | 246 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | integrace ICT | cze |
dc.subject | technologicko-didaktická znalost obsahu | cze |
dc.subject | výuka anglického jazyka | cze |
dc.subject | vzdělávání učitelů | cze |
dc.subject | TPACK-v-akci | cze |
dc.subject | učitelovo pojetí výuky | cze |
dc.subject | ICT integration | eng |
dc.subject | Technological Pedagogical and Content Knowledge | eng |
dc.subject | teacher education | eng |
dc.subject | teaching EFL | eng |
dc.subject | TPACK-in-Action | eng |
dc.title | ROZVOJ TECHNOLOGICKO-DIDAKTICKÉ ZNALOSTI OBSAHU U UČITELŮ ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH | cze |
dc.title.alternative | DEVELOPMENT OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL AND CONTENT KNOWLEDGE OF HIGH SCHOOL ENGLISH LANGUAGE TEACHERS | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.identifier.stag | 50752 | |
dc.description.abstract-translated | Since the beginning of the new millennium the educational system in the Czech Republic has witnessed a substantial increase in information and communication technology (ICT). It is now available at every school. This brings about the need to educate teachers because it is them on whom the way technology is employed depends.
In the theoretical part of the thesis our goal was to find out what the content of such a course should be and how to organize it. In the empirical part of the thesis our goal was to discover the impact of a course on how to integrate ICT into English language teaching.
The contribution of this thesis is mapping the current situation in the research area and providing guidelines for teacher education and evaluation of their teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-13 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Informační a komunikační technologie ve vzdělávání | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |