Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaštovský, Jan
dc.contributor.authorFiala, Václav
dc.date.accessioned2021-12-08T12:32:20Z
dc.date.available2021-12-08T12:32:20Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33686
dc.description.abstractBadatelsky orientovaná výuka je metoda vyučování, která staví do popředí zájmy žáka a jeho vlastní aktivitu. Svoji strukturou velmi přispívá k rozvoji různých znalostí a dovedností. Ačkoli využívá vědeckých metodických principů, je vhodnou metodou pro všechny žáky bez ohledu na jejich budoucí zaměření. Rozvíjí a podporuje dovednosti, které jsou nezbytné pro každého člověka, jako je např. práce s kvalitními informacemi. Tato metoda však v naší zemi naráží na některé překážky, které brání její úspěšné implementaci do vzdělávání. Je to například nízká informovanost učitelů. Také vzniká mnoho návodů badatelsky orientovaných úloh, které po bližším zkoumání badatelské vůbec nejsou. V této práci je popsáno několik zdařilých badatelských úloh, ale pro srovnání také úloha, která koncepci BOV vůbec neodpovídá. V závěru navrhuji vlastní badatelskou úlohu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBOVcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectIBEeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjecteducationeng
dc.titleMožnosti využití badatelsky orientované výuky na středních školáchcze
dc.title.alternativeThe Possible Ways of Using Inquiry-based Learning Education at Higher Secondary Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41155
dc.description.abstract-translatedThe inquiry based learning is a teaching method that prefers the interests of the pupils and their own activity. Its structure greatly contributes to the development of various knowledge and skills. Although it uses scientific methodological principles, this way of teaching is a suitable method for all pupils regardless of their future orientation. It develops and encourages skills that are necessary for each person, such as using appropriate information. Due to the poor awareness of teachers in our country, this method faces some obstacles that hinder its successful implementation in education. Furthermore, in fact, a lot of available inquiry based lessons are not research-oriented tasks at all. In this theses, there are described several of successful research tasks, in comparison with some IBE lessons which does not correspond to the concept of IBE. In conclusion, I suggest my own example of the inquiry based lesson plan.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství biologie pro střední školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programBiologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKubásek, Jiří
dc.contributor.refereePetr, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam