• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Přírodovědecká fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Přírodovědecká fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Comparison of TEM sample preparation methods for immunogold labeling

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.703Mb)
    Posudek vedoucího práce (96.73Kb)
    Posudek oponenta práce (144.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (48.63Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Grechhamer, Christian
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    The tracking of antigens in biological samples can be achieved by labeling them with gold-gonjugated antibodies (immunogold labeling). This thesis gives an overview of several sample preparation methods for TEM and investigates their effects on the binding efficiency of antibodies to certain antigens. For this reason, protein samples were processed according to four different protocols, cut into ultra-thin sections and labeled with primary and secondary antibodies. The micrographs, taken during observation with a TEM, were analysed quantitatively and the obtained data was statistically evaluated.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33867
    Kolekce
    • Přírodovědecká fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Podporované zaměstnávání 

      Ryjáčková, Sandra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Bakalářská práce představuje Program Česká kvalita (CzQ), ve kterém je v současné době zařazeno 19 značek kvality. Od roku 2005 je zařazena do Programu CzQ také značka kvality Podporované zaměstnávání. Praktická část práce ...
    • Postavení privátní značky obchodního řetězce 

      Kaucká, Lucie (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zabývá zjištěním, jak zákazníci vnímají postavení privátních značek ve vybraném obchodním řetězci na českém trhu, zda mají o tyto výrobky zájem a navržením a doporučením možných řešení pro rozvoj privátních značek. ...
    • Postavení privátní značky obchodního řetězce 

      Pincová, Monika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV