Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovák, Václav
dc.contributor.authorSimota, Matěj
dc.date.accessioned2021-12-08T12:56:00Z
dc.date.available2021-12-08T12:56:00Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33954
dc.description.abstractBakalářská práce "Hudební vizualizér pro virtuální realitu" se zabývá teoretickým základem k vývoji mobilní aplikace a jejím samotným vývojem. V teoretickém základě popisuje definici a technologie pro interpretaci virtuální reality. Dále pojednání o software a hardware použitém k realizaci aplikace. Před samotným návrhem aplikace také zkoumání principů zvukového signálu a hudebních vizualizací. V praktické části je popsán postup vytvoření 3D prostředí a jeho přenos do prostředí frameworku SceneKit. Následně principy, které byly použity pro naprogramování reakce této 3D scény na spouštěnou hudbu, ovládání pomocí pohybu hlavy uživatele, jednotlivé komponenty aplikace, testování a optimalizace.cze
dc.format33 s.
dc.format33 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectApplecze
dc.subjectiOScze
dc.subjectappcze
dc.subjectmusiccze
dc.subjectvisualisercze
dc.subjectswiftcze
dc.subjectxcodecze
dc.subjectcinemacze
dc.subject4Dcze
dc.subject3Dcze
dc.subjectvirtualcze
dc.subjectrealitycze
dc.subjectAppleeng
dc.subjectiOSeng
dc.subjectappeng
dc.subjectmusiceng
dc.subjectvisualisereng
dc.subjectswifteng
dc.subjectxcodeeng
dc.subjectcinemaeng
dc.subject4Deng
dc.subject3Deng
dc.subjectvirtualeng
dc.subjectrealityeng
dc.titleHudební vizualizér pro virtuální realitucze
dc.title.alternativeMusic visualiser for virtual realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49587
dc.description.abstract-translatedThesis "Music visualiser for virtual reality" deals with theoretical basis of developing mobile app and the actual development. The theoretical basis describes the definition and interpretation technology for virtual reality. Further discussion of software and hardware used to implement the application. Also examining the principles of sound signal and music visualization and then designing the app. The practical part describes how to create 3D environment and how to transfer it into the environment SceneKit framework. Consequently, the principles of which were used for programming the response of the 3D scene to playing music via head movement of the user, testing and optimization.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAplikovaná informatika - specializace Web a multimédiacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBakala, Břetislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam