Návrh produktů cestovního ruchu s využitím zážitkového marketingu v oblasti Těšínské Beskydy
Abstrakt
Region Těšínské Beskydy jsou turistickou destinací. Její působnost vymezuje regionální sdružení s názvem ''Regionální rada rozvoje a spolupráce'' se sídlem v Třinci.
Region Těšínské Beskydy je územně tvořen mikroregiony: Sdružení obcí ''Jablunkovsko'', ''Povodí obcí Stonávky'', dále pak městem Český Těšín a Třinec. Hlavní propagaci zajišťují na tomto území především informační centra.
V roce 2006 byly realizovány tři projekty, které měly za úkol nastartovat a rozvíjet další fáze propagace turistické destinace Těšínské Beskydy. Jejich úspěšnost zde posuzována nebude.
Cílem práce je zejména stanovení strategie nových produktů cestovního ruchu, který bude přizpůsoben podmínkám daného regionu, jako jsou specifika v Moravskoslezském kraji. Znamená to zejména provést situační analýzu vybraných produktů v dané oblasti. Jejich přizpůsobení místním podmínkám.
Poznat a analyzovat historický vývoj, abnormality, specifika typické pro Těšínské Beskydy.