• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.446Mb)
    Posudek vedoucího práce (165.7Kb)
    Posudek oponenta práce (165.8Kb)
    Průběh obhajoby práce (262.3Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Němcová, Andrea
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Téma bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, byla vybrána destinace Blatensko. Blatná a její okolí se sice nedá srovnávat z pohledu mezinárodního cestovního ruchu, ale tato destinace má svůj význam pro cestovní ruch z hlediska kulturních památek a přírodních atraktivit. Blatná je menší město, které má ale své turistické informační centrum. Cílem bakalářské práce je provést analýzu rekreačního prostoru, zhodnotit význam produktu cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná, zaměřit se na poskytované služby v Blatné a okolí, zhodnotit přírodní, kulturní, společenské atraktivity na Blatensku. Popsat historii Blatné a její současný stav. Ekonomicky zhodnotit současnou úroveň služeb pro pobytovou rekreaci v Blatné a v okolí - ubytování, stravování, dopravní dostupnost, objekty cestovního ruchu: primární, sekundární, terciální. Přírodní atraktivity (morfologické, klimatické, hydrologické, biologické - fauna a flora) a kulturně-historické památky (hrady, zámky, stavby, hotely). Dále analyzovat návštěvnost této destinace a pokusit se o segmentaci návštěvníků. Potenciál dalších atraktivit pro rozvoj cestovního ruchu jako jsou například významné akce, kulturní a přírodní zajímavosti. Dalším cílem je více se zaměřit na blatenský zámek, který hraje významnou roli v cestovním ruchu, dále na poskytování ubytování v této oblasti. Dotazníkové šetření provést v těchto lokalitách. Na základě zjištěných informací připravit návrh řešení zlepšení služeb, popřípadě nové služby a navrhnout další možnosti, jak nynější služby ještě více rozšířit. Hlavní myšlenkou bakalářské práce byl popis a zhodnocení destinace Blatenska, kulturně-historických památek, přírodních atraktivit a materiálně-technické základny v řešeném území Blatensko. Cílem bakalářské práce byl popis služeb, informací a produktů turistického informačního centra v Blatné, případné rozšíření těchto služeb a produktů. Hlavním cílem bakalářské práce bylo vytvoření návrhů a možností nových produktů v destinaci Blatensko pro případné rozšíření návštěvnosti v této destinaci. Pro tyto účely byl realizován marketingový výzkum a to formou dotazníkového šetření, které poukázalo na služby a produkty, jejichž tvorba by byla vhodná pro účely cestovního ruchu v řešeném území Blatensko a podpořila by návštěvnost v této destinaci.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3437
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Potenciál Guerilla marketingu 

      Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ...
    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV