Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná
Abstrakt
Téma bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, byla vybrána destinace Blatensko. Blatná a její okolí se sice nedá srovnávat z pohledu mezinárodního cestovního ruchu, ale tato destinace má svůj význam pro cestovní ruch z hlediska kulturních památek a přírodních atraktivit. Blatná je menší město, které má ale své turistické informační centrum.
Cílem bakalářské práce je provést analýzu rekreačního prostoru, zhodnotit význam produktu cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná, zaměřit se na poskytované služby v Blatné a okolí, zhodnotit přírodní, kulturní, společenské atraktivity na Blatensku.
Popsat historii Blatné a její současný stav. Ekonomicky zhodnotit současnou úroveň služeb pro pobytovou rekreaci v Blatné a v okolí - ubytování, stravování, dopravní dostupnost, objekty cestovního ruchu: primární, sekundární, terciální. Přírodní atraktivity (morfologické, klimatické, hydrologické, biologické - fauna a flora) a kulturně-historické památky (hrady, zámky, stavby, hotely).
Dále analyzovat návštěvnost této destinace a pokusit se o segmentaci návštěvníků. Potenciál dalších atraktivit pro rozvoj cestovního ruchu jako jsou například významné akce, kulturní a přírodní zajímavosti.
Dalším cílem je více se zaměřit na blatenský zámek, který hraje významnou roli v cestovním ruchu, dále na poskytování ubytování v této oblasti. Dotazníkové šetření provést v těchto lokalitách. Na základě zjištěných informací připravit návrh řešení zlepšení služeb, popřípadě nové služby a navrhnout další možnosti, jak nynější služby ještě více rozšířit.
Hlavní myšlenkou bakalářské práce byl popis a zhodnocení destinace Blatenska, kulturně-historických památek, přírodních atraktivit a materiálně-technické základny v řešeném území Blatensko.
Cílem bakalářské práce byl popis služeb, informací a produktů turistického informačního centra v Blatné, případné rozšíření těchto služeb a produktů.
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vytvoření návrhů a možností nových produktů v destinaci Blatensko pro případné rozšíření návštěvnosti v této destinaci.
Pro tyto účely byl realizován marketingový výzkum a to formou dotazníkového šetření, které poukázalo na služby a produkty, jejichž tvorba by byla vhodná pro účely cestovního ruchu v řešeném území Blatensko a podpořila by návštěvnost v této destinaci.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Potenciál Guerilla marketingu
Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ... -
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...