Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČevela, Rostislav
dc.contributor.authorFrajkorová, Nicol
dc.date.accessioned2021-12-08T13:52:38Z
dc.date.available2021-12-08T13:52:38Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-08-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/34615
dc.description.abstractV bakalářské práci zaměřuji svou pozornost na výchovu ke zdraví a zdravotní gramotnost na středních školách ve Vimperku. Jedná se o gymnázium a střední školu Nerudova. Má práce si klade za cíl zjistit, jaké je povědomí studentů na středních školách o výchově ke zdraví a výživě. Teoretická část je zaměřena na kompilaci literárních pramenů, vztahujících se k tématu. Zaměřuje se na vymezení a vysvětlení pojmů: výchova ke zdraví, zdravotní gramotnost, zdraví a nemoc, životní styl, dospívání a vybrané programy podpory zdraví. Dále také objasňuje modely zdravotní gramotnosti, podporu zdraví, základní determinanty zdraví, prevenci, definici životního stylu a výživu. V neposlední řadě jsem se zaměřila na Zdraví 21 a Světovou zdravotnickou organizaci.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectzdravícze
dc.subjectnemoccze
dc.subjectživotní stylcze
dc.subjectvýživacze
dc.subjectpodpora zdravícze
dc.subjectdospívánícze
dc.subjectHealth educationeng
dc.subjecthealtheng
dc.subjectillnesseng
dc.subjectlifestyleeng
dc.subjectnutritioneng
dc.subjecthealth promotioneng
dc.subjectadolescenceeng
dc.titleVýchova ke zdraví a zdravotní gramotnost na středních školáchcze
dc.title.alternativeHealth education and health literacy in secondary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47197
dc.description.abstract-translatedThis undergraduate thesis deals with health education and health literacy at high schools in Vimperk. Specifically, grammar school and high school Nerudova were selected. The intention of this thesis is to find out how high school students are aware of health education and nutrition. The theoretical part is focused on the compilation of literature related to the topic. This part deals with the definition and explanation of terms: health education, health literacy, health and disease, lifestyle, adolescence and selected health promotion programs. Furthermore, it explains the models of health literacy, health promotion, primary determinants of health, prevention, definition of lifestyle and nutrition. Finally, the theoretical part is focused on 'Zdraví 21' and World Health Organization.eng
dc.date.accepted2017-06-13
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHamplová, Lidmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam