• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Klasická a kvantová dimenze RTG diagnostiky pro radiologické asistenty

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.697Mb)
    Posudek vedoucího práce (718.6Kb)
    Posudek oponenta práce (665.4Kb)
    Průběh obhajoby práce (354.3Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Bejtic, Martin
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V současné době není volně k dispozici jednoduchý edukační text na danou problematiku, který by byl přiměřený studentům pro studenty oboru Radiologický asistent a pro obory příbuzné. Tato práce si vytyčila následující cíle: 1. Výběr teorie přenosu poznatků na úroveň uvedených studijních oborů. 2. Vytvoření edukačního textu cestou, která respektuje vybranou teorii. 3. Experimentální ověření edukačního textu z hlediska možností adresátů. 4. Aplikace vybraných statistických metod. Na základě analýzy současného stavu řešeného problému a vytyčení dílčích cílů byly formulovány následující hypotézy: 1. Edukační text pro radiologické asistenty lze vytvořit aplikací kurikulárního procesu. 2. Znalosti studentů získané prostřednictvím vypracovaného edukačního textu budou mít rozdělení blízké normálnímu rozdělení. K dosažení výše zmíněných cílů bylo použito všech složek kurikulárního procesu. Na základě tohoto procesu bylo nejprve nutné analyzovat současný vědecký systém klasické a kvantové fyziky. Upravené fyzikální poznatky byly sepsány do uceleného, přiměřeného edukačního textu pro radiologické asistenty. Vytvořením edukačního textu byla potvrzena hypotéza: "Edukační text pro radiologické asistenty lze vytvořit aplikací kurikulárního procesu." Tento text byl poskytnut v elektronické podobě studentům Jihočeské univerzity a radiologickým asistentům. K ověření poznatků osvojených studenty byl vytvořen edukační test s 15 otázkami. Edukační test byl poskytnut také v elektronické podobě. Poté byly výsledky statisticky zpracovány. Byly použity metody deskriptivní statistiky, ale i neparametrické testování hypotéz. Na základě provedeného neparametrického testování bylo zjištěno, že znalosti studentů lze vyjádřit Gaussovým rozdělením, tím byla potvrzena přiměřenost edukačního textu, ale i druhá hypotéza práce: "Znalosti studentů získané prostřednictvím vypracovaného edukačního textu budou mít rozdělení blízké normálnímu rozdělení.".
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/34856
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV