• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Zlepšení informovanosti poskytovatelů sociálních služeb o doporučených způsobech chování při vzniku mimořádné události

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.276Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.236Mb)
    Posudek oponenta práce (549.9Kb)
    Průběh obhajoby práce (305.6Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Kováč, David
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem práce bylo "Posoudit současný stav informovanosti personálu poskytovatelů sociálních služeb na úseku problematiky mimořádných událostí, posoudit efektivnost realizovaného výukového programu." Na základě stanoveného cíle následně ověřit 2 stanovené hypotézy. Hypotézu č. 1 "Informovanost personálu poskytovatelů sociálních služeb o doporučených způsobech chování při mimořádných událostech nedosahuje 80% úspěšnosti správných odpovědí", a Hypotézu č. 2: "Vzdělávání personálu poskytovatelů sociálních služeb vede ke zlepšení současného stavu chování při mimořádných událostech". Za účelem testování Hypotézy č. 1 bylo vytvořeno dotazníkové šetření, které jsem prováděl u 4 poskytovatelů sociálních služeb, které splňovali daná kritéria: poskytovatel sociálních služeb musel poskytovat formu pobytovou, museli zde žít osoby se zdravotním postižením a lokace poskytovatele byla na území Jihočeského kraje. Výsledky jsem vyhodnocoval pomocí grafů v programu Microsoft Excel Word 2007. Pro posouzení Hypotézy č. 2 jsem vytvořil výukový program formou e-learningu, který obsahoval 5 tematických okruhů: ochranu obyvatelstva, požár, povodeň, chemické látky a radioaktivní látky. S tímto výukovým programem jsem personál u poskytovatelů sociálních služeb seznámil a následně potom prováděl druhé kolo dotazníkového šetření. Ve výsledcích mé práce jsem posuzoval efektivnost realizovaného výukového programu, tedy jakou personál prokázal informovanost o doporučených způsobech chování při vzniku mimořádné události před realizovaným výukovým programem a po. Výukový program přinesl personálu u poskytovatelů sociálních služeb cenné informace. Kdy došlo u druhého kola dotazníkové šetření po realizovaném výukovém programu k výraznému zlepšení. U některých otázek jsem nezaznamenal zlepšení, ale podle mého názoru je to z důvodu příliš odborného nebo tematického okruhu otázek.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/35004
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV