Problematika obchodních řetězců na trhu s nápoji
Abstrakt
Cílem bakalářské práce byla analýza vztahu mezi vybraným podnikem zabývajícím se výrobou nealkoholických nápojů a obchodními řetězci. Průzkum byl realizován za pomoci firmy TYMBARK-MASPEX CZECH s.r.o. , Veselí nad Lužnicí. V první části této práce jsou shrnuty teoretické znalosti o ceně, marketingovém výzkumu a obchodním vyjednávání. V druhé části práce jsou základní údaje o firmě a vlastní výzkum. Zkoumaný soubor činilo 10 největších odběratelů dané firmy. Použitou metodikou bylo dotazníkové šetření a osobní dotazování. Každá otázka je znázorněna graficky a doplněna o krátký komentář. Po výzkumu následuje závěrečná diskuse a návrhy na zlepšení. Firmě doporučuji na základě provedeného výzkumu investovat do reklamy a do zvětšování tržního podílu pro dosažení lepší vyjednávací pozice s obchodními řetězci.