Analýza podmínek podnikání cestovních kanceláří
Abstrakt
Prvním cílem bylo zmapování trhu cestovních kanceláří v České republice. Poté byla vybrána konkrétní cestovní kancelář a zjištěno, jaké produkty poskytuje, za jakou cenu a komu. Dále bylo zjištěno, jakým způsobem své produkty nabízí
a na co láká potenciální zákazníky. Na základě zjištěných trendů v oblasti cestovního ruchu byla navržena zlepšení vedoucí ke zkvalitnění produkce a zvýšení konkurenceschopnosti.
Jedním z návrhů zdokonalení bylo umístění více informací o destinacích a fotografií na webové stránky, aby zákazník více věděl, co si vlastně kupuje. Fotografie by bylo dobré přidat i do tištěného katalogu. Aby cestovní kancelář získala širší klientelu, měla by se zaměřit na pobytové zájezdy v Itálii a Chorvatsku a začít poskytovat slevy dětem do 15-ti let. A protože populace neustále stárne, obdobou by mohly být pobytové zájezdy pro důchodce s rekreačními aktivitami. Zákazníci se do cestovní kanceláře Prácheň vracejí a proto by bylo dobré jim poskytovat 10%ní slevu na příští zájezd.