Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkořepa, Ladislav
dc.contributor.authorVysotskaya, Diana
dc.date.accessioned2021-12-09T07:36:42Z
dc.date.available2021-12-09T07:36:42Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/35573
dc.description.abstractBakalářská ráce se zabývá sociální reklamou, konkrétně vlivem sociální reklamy na chování lidí. Cílem bakalářské ráce je nahlédnout na sociální reklamu z několika ersektiv a zjistit do jaké míry sociální reklama ovlivňuje ostoje a chování lidí, do jaké míry je známá ve solečnosti a do jaké míry je efektivná. V teoretické části ráce jsou objasněny ojmy, jako je sociální reklama a její secifikum, dělení a zůsoby ovlivňování a maniulování emocími člověka. raktická část orovnává data získaná z teoreticko-metodologického základu s daty získanými ři dotazování. raktická část také obsahuje interretace výsledků mého výzkumu vzhledem ke stanoveným hyotézam.cze
dc.format61
dc.format61
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální reklamacze
dc.subjectvliv sociální reklamy na chování lidícze
dc.subjectemocí člověkacze
dc.subjectsocial advertisingeng
dc.subjectinfluence of social advertising on the people's behavioreng
dc.subjectpeople's emotionseng
dc.titleSociální reklama a její vliv na chování lidícze
dc.title.alternativeInfluence of the social advertising on the human behavioureng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46663
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is working on social advertising, specifically on the influence of social advertising on the people's behavior. The aim of this bachelor thesis is to look at social advertising from several perspectives to find out to what extent social advertising affects attitudes on people's behavior, level of popularity and efficacy in community. In the theoretical part of the work were clarified concepts of social ads and it's particularity, division and ways of influencing a manipulating on people. The practical part compares the data obtained from the theoretical-methodological basis with the data obtained from interviewing. The practical part also contains the interpretation of the results of my research on the base of hypotesiseng
dc.date.accepted2017-06-07
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam