Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce
Abstrakt
Tato práce se zabývá hodnocením webových stránek ZF JČU, facebookových stránek ZF JČU a oboru Agropodnikání. V jejich zhodnocení jsem postupoval podle metodiky dotazníkového šetření. V dotazníku byly otázky zaměřeny na hodnocení grafického vzhledu, přehlednosti a aktuálnosti. Odpovědi jsem statisticky vyhodnotil pomocí aplikace google formuláře a na jejich základě vypracoval návrhy na zlepšení jednotlivých internetových stránek. Z odpovědí mi vyšlo, že téměř polovina respondentů není se stránkami spokojena a z toho vyplývá možnost změny některých věcí. U webových stránek jsem navrhl úpravy hlavičky a také úvodní stránky. Pro facebook ZF JČU byly odpovědi velmi kladné a navržení výrazných změn nebylo potřeba. Jako poslední k hodnocení byl nově vzniklý facebook oboru Agropodnikání. U těchto stránek nebylo mým hlavním cílem jejich vizuálně obsahová analýza, ale spíše průzkum povědomí o jejich existenci, které se ukázalo v dotazníku jako podprůměrné. Jejich vzhled a náplň byla podle respondentů v pořádku a nebylo tak nutné navrhovat změny.