Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDrsková, Kateřina
dc.contributor.authorKopřivová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-09T07:53:28Z
dc.date.available2021-12-09T07:53:28Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/35800
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je pojednat o agentuře CzechTrade a o činnosti jejího zastoupení ve Francii. Autorka považuje za nezbytné zasadit agenturu do kontextu zahraničního obchodu, proto je první část práce věnována zahraničnímu obchodu, zahraničně-obchodní politice ČR a státní podpoře exportu. Na druhou kapitolu zaměřenou na rámcové představení agentury navazuje kapitola třetí, která se věnuje jejímu konkrétnímu francouzskému zastoupení a specifikům činnosti pařížské kanceláře. Poslední část se zabývá česko-francouzskými obchodními vztahy a jejich vývojem v posledních letech. Zvláštní pozornost je věnována jejich ekonomickému prostředí se zaměřením na průmysl, který tvoří základ vzájemného obchodu. Na závěr je zhodnocen význam agentury v obchodních vztazích mezi Českou republikou a Francií.cze
dc.format64s.(104 186 znaků)
dc.format64s.(104 186 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZahraniční obchod; proexportní politika; export; CzechTrade; česko-francouzské obchodní vztahy; průmyslcze
dc.subjectInternational trade; export policy; export; CzechTrade; Czech-French business relations; industryeng
dc.titleFungování a činnost agentury CzechTrade ve Franciicze
dc.title.alternativeFunctionning and activities of the agency CzechTrade in Franceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag39679
dc.description.abstract-translatedCílem této bakalářské práce je pojednat o agentuře CzechTrade a o činnosti jejího zastoupení ve Francii. Autorka považuje za nezbytné zasadit agenturu do kontextu zahraničního obchodu, proto je první část práce věnována zahraničnímu obchodu, zahraničně-obchodní politice ČR a státní podpoře exportu. Na druhou kapitolu zaměřenou na rámcové představení agentury navazuje kapitola třetí, která se věnuje jejímu konkrétnímu francouzskému zastoupení a specifikům činnosti pařížské kanceláře. Poslední část se zabývá česko-francouzskými obchodními vztahy a jejich vývojem v posledních letech. Zvláštní pozornost je věnována jejich ekonomickému prostředí se zaměřením na průmysl, který tvoří základ vzájemného obchodu. Na závěr je zhodnocen význam agentury v obchodních vztazích mezi Českou republikou a Francií.eng
dc.date.accepted2016-06-16
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFrancouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrů, Ivo
dc.description.defenceStudentka představila svoji práci, její strukturu, metodiku vypracování a dosažené závěry. Poté vyslechla oba posudky a v rozpravě odpověděla na doplňující otázky členů komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam