Vnímání značky
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na vnímání značky vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tématem. Praktická část práce se zabývá výzkumem vnímání značky McDonald's.
Cílem bakalářské práce je navrhnout případné změny, které by vedly ke zlepšení vnímání značky ve společnosti McDonald's. Návrhy jsou zpracovány na základě výsledků veřejného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zaměstnanci společnosti.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
Nikrmajerová, Monika (Jihočeská univerzita, 2012)Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a ... -
Vnímání regionální značky
Přívětivá, Iva (Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a ... -
Vnímání regionální značky
Němcová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická ...