Podpora prodeje ve vybrané jednotce
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro správné pochopení ji začleňuje do kontextu celé marketingové komunikace.
V praktické části je představena maloobchodní síť papírnictví McPen a vybraná českobudějovická prodejna. Dále je analyzována marketingová komunikace a jednotlivé nástroje podpory prodeje. Řízený rozhovor s manažerkou společnosti představuje společnost jako takovou, její zapojení do marketingové komunikace a nakonec současně využívané nástroje podpory prodeje a jejich specifické využití v konkrétní prodejně. Efektivitu nástrojů podpory prodeje ukazují výsledky skrytého pozorování zákazníků, kteří prodejnu navštívili. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na změny v oblasti podpory prodeje, které by byly pro prodejnu prospěšné.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně
Humpolcová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2010)Moje práce je zaměřena na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit stávající situaci podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně a na základě provedení analýzy současné ... -
Význam a využití podpory produktu ve firmě
Uhlířová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)Cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě, její význam a následné návrhy na zlepšení nebo rozšíření. Subjektem analýzy podpory produktu je společnost ESCO PODLAHY, s.r.o. ... -
Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě
Černý, Jiří (Jihočeská univerzita, 2007)Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a ...