Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorHrubá, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:58Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:58Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36504
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou kvality služeb poskytovaných zákazníkům s cílem analýzy současné situace, konkrétně ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. a navrhnutí opatření na zlepšení tohoto systému poskytování služeb zákazníkům na základě zjištěných výsledků.cze
dc.format78 s. (114 674)
dc.format78 s. (114 674)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSystém managementu kvalitycze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectE.ON Česká republikacze
dc.subjects.r.o.cze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectQuality management systemeng
dc.subjectQualityeng
dc.subjectE.ON Česká republikaeng
dc.subjects.r.o.eng
dc.subjectServiceseng
dc.subjectCustomerseng
dc.titleKvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosticze
dc.title.alternativeThe quality of customers service in selected companieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41504
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of customer service quality with the aim to analysis the current situation particularly in E.ON Česká republika Ltd. and suggest improvements of the customer service system based on the findings.eng
dc.date.accepted2016-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam