• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Národní program podpory jakosti - Česká kvalita

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.353Mb)
    Posudek vedoucího práce (155.7Kb)
    Posudek oponenta práce (166.3Kb)
    Průběh obhajoby práce (285.8Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Svoboda, Zdeněk
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Program Česká kvalita vznikl v červnu roku 2002 na podporu prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb, jehož hlavním cílem je zviditelnit tyto produkty a tím zlepšit orientaci spotřebitelů při jejich nákupech. Základním principem Programu Česká kvalita je to, že neexistuje jediná podporovaná značka kvality, ale že je vytvořen program, který umožňuje, aby se na trhu objevilo libovolné množství značek kvality, jejichž podstata je založena na objektivním ověřování kvality výrobků a služeb třetí nezávislou stranou. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza efektivnosti Programu Česká kvalita. Práce je zaměřena na problematiku získávání značek kvality, přiblížení postupu, kterým podnik značky získává, zahrnuje také zhodnocení přínosů, které značky kvality a Program Česká kvalita podniku přináší a náklady spojené s certifikací. Analýza se opírá o výsledky dotazníkového průzkumu prováděného u výrobců, kteří označují své výrobky vybranými značkami kvality a logem Programu CzQ (Czech Made, QZ, Žirafa). Z výsledku dotazníkového šetření vyplynula důležitost a význam Programu Česká kvalita, ale také určitá nespokojenost s minimálním vlivem tohoto programu na spotřebitele. Dotazovaní výrobci se shodují v názoru, že je to dáno především nízkou úrovní propagace i podpory státu, která by motivovala spotřebitele ke koupi výrobků označených těmito značkami.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3652
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV