Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorZlatušková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-09T08:29:11Z
dc.date.available2021-12-09T08:29:11Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36525
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje literární přehled, kde jsou vysvětleny důležité pojmy řešené problematiky. Byla vybrána a charakterizována společnost, na které byl proveden výzkum, konkrétně Tkalcovna Kubák Strmilov. Ta vyrábí textilní produkty z přírodních materiálů. Pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu byla v dané firmě realizována analýza současného stavu v oblasti PR. Byla provedena syntéza získaných informací a výsledků. Na jejím základě byly vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení situace v oblasti využívání PR ve zvolené společnosti. Práce obsahuje přínosy těchto návrhů.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectImagecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectveřejnostcze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectImageeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectpubliceng
dc.subjectcustomerseng
dc.titlePublic relationscze
dc.title.alternativePublic relationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41691
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis contains the summary of literary research where some important terms of solving issue are explained. The company for realizing of research was chosen and characterized, concretely Tkalcovna Kubák Strmilov company. It manufactures textile from the natural materials. With the help of qualitative and quantitative research the analysis of actual situation in area of PR techniques applied in chosen company was realized. The synthesis of acquired information and results was realized. On the basis of this the suggestions and recommendations for improvement of situation in PR in choice company were devised. The thesis contains the assets of the suggestions.eng
dc.date.accepted2016-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam