• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analýza marketingové činnosti dané firmy

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (424.5Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.6Kb)
    Posudek oponenta práce (166.9Kb)
    Průběh obhajoby práce (348.4Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Kubík, Ondřej
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem této diplomové práce bylo nejdříve posoudit efektivnost stávající marketingové činnosti společnosti FCD s.r.o. v Kosmonosích u Mladé Boleslavi a poté se pokusit najít a navrhnout řešení na zlepšení situace v dané oblasti. Společnost podniká ve velmi specifické oblasti, poradenství v automobilové diagnostice. V první části práce můžete najít analýzu současných marketingových aktivit. Společnost, která vstoupila na trh v roce 2005, si za krátkou dobu působení získala respekt mnoha odborníků pro kvalitu a šíři poskytovaných služeb. Síla podniku je dle mého názoru především v zajímavě koncipované vizi a rozumné strategii. Velmi dobrým příkladem je portál FCD jehož fungování je velmi dobře načasováno. Na druhou stranu je třeba podotknout, že úroveň marketingových aktivit společnosti je nedostatečná a to především díky absenci marketingového plánování. Stejně tak má společnost velké rezervy v marketingovém výzkumu a využívá špatnou horizontální komunikaci uvnitř společnosti. Ve druhé části navrhnu svou vlastní alternativu fungování marketingových aktivit. Byly navrženy změny v těchto oblastech: 1. Je nezbytné vypracovat marketingový plán. 2. Je třeba jmenovat osobu, která bude zodpovědná za marketingové aktivity. 3. Je třeba zefektivnit marketingový informační systém - sběr dat. 4. Je nezbytné zlepšit horizontální komunikaci uvnitř společnosti. 5. Využít a vylepšit firemní Intranet s ohledem na zlepšení provázanosti marketingu napříč společností.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3653
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV