Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorVrchota, Tomáš
dc.date.accessioned2021-12-09T08:29:40Z
dc.date.available2021-12-09T08:29:40Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36563
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na CRM systémy pro malé a střední podniky, které působí na trhu B2B. Cílem práce bylo identifikovat potřeby a možnosti využívání systémů CRM v malých a středních podnicích, které působí na trhu B2B a vybrat takové systémy CRM, které plní nejlépe potřeby této cílové skupiny. Pro zjištění potřeb malých a středních podniků byl realizován kvalitativní výzkum pomocí metody individuálních řízených rozhovorů. V další části bylo vybráno 33 CRM systémů, které byly analyzovány z hlediska požadované funkcionality. V poslední části diplomové práce byly CRM systémy hodnoceny podle kritérií cena, zákaznický servis a uživatelská přívětivost. Na základě zjištěných výsledků byly doporučeny vhodné CRM systémy pro mikro, malé a střední podniky.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectCRM softwarecze
dc.subjectB2Bcze
dc.subjectmalé a střední podnikycze
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectCRM softwareeng
dc.subjectB2Beng
dc.subjectmalé a střední podnikyeng
dc.titleSystémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci B2Bcze
dc.title.alternativeCustomer relationship management (CRM) in B2Beng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag42094
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on CRM systems for small and medium-sized enterprises operating in the B2B market. The main goal was to identify the needs and possibilities of the use of CRM systems in small and medium-sized enterprises operating in the B2B market and propose the appropriate CRM systems for this target group. Needs of small and medium-sized enterprises were explored by qualitative research by individual structured interviews. In the next part of the thesis I selected 33 CRM systems which I analyzed for the required functionality. In the last part of the thesis I evaluated the selected CRM systems for small and medium-sized enterprise according to criterions: price, customer service and user-friendliness.eng
dc.date.accepted2016-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam