Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPalán, Josef
dc.contributor.authorBlažek, Pavel
dc.date.accessioned2021-11-19T14:42:01Z
dc.date.available2021-11-19T14:42:01Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-09-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3657
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je strategický marketing vybrané firmy. Cílem je zpracovat projektovou studii, neboli navrhnout marketingovou strategii. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů strategie a strategický marketing. Dále se věnuje postupu strategického marketingového procesu, jež zahrnuje plánovací, realizační a kontrolní etapu. V etapě plánování, jejíž popis je nejobsáhlejší, představuje metody analýzy prostředí a její hodnocení jako základ pro rozhodování o strategiích. Obsahem praktické části je popis společnosti Mountfield a.s. a analýza vnitřního a vnějšího prostředí, jež je zakončena SWOT analýzou. Je popsána pozice firmy v GE a bostonské matici. Na těchto základech je založeno doporučení vhodné marketingové strategie.cze
dc.format87 s., 10 s. příloh.
dc.format87 s., 10 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectSTEPcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectSTEPeng
dc.subjectanalysiseng
dc.titleStrategický marketing včetně projektové studiecze
dc.title.alternativeThe Marketing Management Including Project Studyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8448
dc.description.abstract-translatedThe object of the diploma work is strategic marketing of a selected company. The objective consists in elaboration of the project study, by another name in suggesting the marketing strategy. The diploma work consists of the theoretical and practical part. The theoretical part includes the explanation of terms like strategy and strategic management. Then it follows the progression of strategic marketing process, which includes the planning, realization and control phase. In the phase of planing, it introduces methods of environmental analysis and its evaluation as a part of making strategic decision. The practical part includes the description of Mountfield Company Ltd. and environmental analysis, which conclusion is SWOT analysis. The position in the GE and BCG matrix is described below. On these fact there is the marketing strategy created.eng
dc.date.accepted2007-10-17
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam