Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorBauerová, Milada
dc.date.accessioned2021-12-09T08:30:09Z
dc.date.available2021-12-09T08:30:09Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36594
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá sociálními médii, konkrétně tím, jaký mají vliv na rozhodování při výběru vysoké školy. V České republice funguje 87 vysokých škol, každá z nich nabízí jedinečné studijní programy a každá je specifická, přesto pokud se rozdělí podle zaměření například pouze na vysoké školy ekonomické, je již obtížné rozlišit, která bude nejlepší volbou pro potenciálního studenta. Pro tuto diplomovou práci byla zvolena Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích a pro porovnání byla vybrána Česká zemědělská univerzita v Praze. Hlavní cíl lze konkretizovat jako analýzu vlivu sociálních médií při volbě vysoké školy a navrhnout doporučení na základě výsledků. Dalšími cíli této práce jsou: - zjistit, jak univerzity využívají sociální média, - zjistit, jak se studenti zapojují do dění na sociálních médiích. Výsledky pro tuto práci budou získány na základě marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření mezi studenty Jihočeské univerzity a České zemědělské univerzity v Praze. Na základě těchto výsledků bude provedena analýza a porovnání těchto univerzit a zjištění, jak silně ovlivňují sociální média studenty při výběru vysoké školy, zda se studenti sami zapojují do dění na sociálních médiích, a co mohou univerzity vylepšit.cze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectsociální síťcze
dc.subjectvysoká školacze
dc.subjecthodnocení a porovnánícze
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectsocial neteng
dc.subjectuniversityeng
dc.subjectassessment and comparison of universitieseng
dc.titleVliv sociálních médiícze
dc.title.alternativeSocial media influenceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44338
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with social media, specifically with what influence they have on an individual´s decision making while choosing a university. There are 87 universities in the Czech Republic, each of them offers unique study programmes and each one is specific, nevertheless, if they are divided according to subject-matter focus, for instance divided only into universities focused on the study of economy, it is difficult to differentiate which one will be the best choice for a possible student. For the purposes of this diploma thesis, University of South Bohemia has been chosen, and Czech University of Life Sciences Prague has been chosen for the purposes of comparison. The main goal may be specified as an analysis of social media influence during the choice of a university, and to design some useful recommendations based on the results. Other goals of this thesis are: - To find out how universities use social media, - To find out how students get involved in social media happenings. The results for this thesis will be obtained on the basis of a marketing research via a questionnaire survey among the students of the University of South Bohemia and of the Czech University of Life Sciences in Prague. Based on these results an analysis and a comparison will be carried out, finding out how strongly social media influences students when choosing a university, whether students themselves participate in social media happenings and what else may be improved by the universities.eng
dc.date.accepted2016-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam