Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorLomská, Blanka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:30:12Z
dc.date.available2021-12-09T08:30:12Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36597
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat podnikovou kulturu ve společnosti HELUZ cihlářský průmysl v.o.s. a navrhnout změny podnikové kultury. První část práce shrnuje poznatky odborné literatury se zaměřením na podnikovou kulturu, její typologii, vlivy na firemní strategii a výkonnost podniku. Praktická část analyzuje na základě kvantitativních a kvalitativních metod vybranou společnost. Obsahuje charakteristiku firmy, prvky její firemní kultury, strategii a cíle společnosti. Dále se věnuje inovační a personální politice, atmosféře v organizaci a spokojenosti zaměstnanců. Na základě získaných údajů navrhuje změny, které slouží jako podklad při tvorbě podnikové strategie.cze
dc.format108 s. (23 362 znaků)
dc.format108 s. (23 362 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjecttypologie podnikové kulturycze
dc.subjectvlivy podnikové kulturycze
dc.subjectvýkonnost podnikucze
dc.subjectstrategie firmycze
dc.subjectpodnikové klimacze
dc.subjectatmosféra podnikucze
dc.subjectcorporate cultureeng
dc.subjecttypology of corporate cultureeng
dc.subjectcontent of corporate cultureeng
dc.subjectthe influence of strength of corporate cultureeng
dc.subjectinfluence on company performanceeng
dc.titlePodniková kultury v organizaci HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.cze
dc.title.alternativeThe Corporate Culture at the Company HELUZeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44356
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Diploma Thesis was to analyze the field of corporate culture at the company HELUZ and suggest changes in the corporate culture. The first part summarizes information taken from the scientific literature focusing on corporate culture, its typology, the impact on company´s strategy and company performance. Practical part describes selected company HELUZ, its data, innovative and personal policy. It focuses on content of corporate culture, its elements standards and values. Further part of the Thesis deals with corporate climate, atmosphere and satisfaction of employers. Based on information previously provided I made recommendations for changes, which should be implemented by management of the company into its strategy and which should encourage strength of the corporate culture. In the last part, there are summaries, answers and suggestions for the aim of my Thesis.eng
dc.date.accepted2016-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam