• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Rozvoj značky Fairtrade v ČR

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.010Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.44Kb)
    Posudek oponenta práce (17.40Kb)
    Průběh obhajoby práce (104.8Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Nácovská, Aneta
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem práce je zhodnotit současnou situaci značky Fairtrade na českém trhu a navrhnout možnosti jejího dalšího rozvoje. Dalším cílem je zjistit do jaké míry je nákup fairtradových výrobků cílený. Stěžejní součástí práce je provedení marketingového výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou uvedeny návrhy a doporučení, které mohou využít Fairtrade organizace.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36599
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Procesní modely podniků zapojených v systému Fairtrade 

      Šalamoun, Jan (Jihočeská univerzita, 2022)
      Disertační práce se zabývá především problematikou Fairtrade a procesního modelování podle pravidel FLOCERT. V České republice se již několik let setkáváme s fairtradovou produkcí, respektive produkty spravedlivého ...
    • Marketingová komunikace značky Fairtrade 

      Dudová, Klára (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační ...
    • Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli 

      Šimková, Simona (Jihočeská univerzita, 2015)
      Hlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV