Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorSedláček, Martin
dc.date.accessioned2021-11-19T14:42:02Z
dc.date.available2021-11-19T14:42:02Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3659
dc.description.abstractV práci je uveden popis a zhodnocení procesního managementu jako vývojově nejmladšího směru v podnikovém řízení. Dále jsou aplikovány jeho principy a metody s využitím hodnotového managementu a procesních map ve vybrané firmě. Je provedeno přeprojektování s cílem zlepšit probíhající klíčové procesy.cze
dc.format89 s., 14 s. příloh
dc.format89 s., 14 s. příloh
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProcesní managementcze
dc.subjectprocescze
dc.subjectprocesní analýzacze
dc.subjectprocesní mapycze
dc.subjecthodnotový managementcze
dc.subjectreengineeringcze
dc.subjectmanagement.cze
dc.subjectProcess managementeng
dc.subjectprocesseng
dc.subjectprocess analysiseng
dc.subjectprocess mapseng
dc.subjectvalue managementeng
dc.subjectreengineeringeng
dc.subjectmanagement.eng
dc.titleProcesní management a možnosti jeho uplatnění ve firmě Zeelandia, s.r.o.cze
dc.title.alternativeThe Process Management and the Possibilities of its Application in the Firm Zeelandia, s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8452
dc.description.abstract-translatedDespite the process management is young, there´s many kinds of methods to analyse the firm conditions and implement the process management to the life. At the same time is possible to use some methods of value management. Some this methods were used in the firm Zeelandia, s.r.o. Zeelandia is czech-holland business firm and there was analysed the process model with all core processes and all reciprocally links. Then were choosed two most important processes (marketing, business and distribution) and it was made the redesign of it. It was made a new process called TCS (Total Customer Satisfaction) which make better situation of costumers relationship and organization of business processes. It´s very important to know it was a partial change and it must be took into the consideration. The managers must change their minds and leave the old assumptions, because this is the way to be more succesful in the future. The process management is this way.eng
dc.date.accepted2007-06-18
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam