Vývoj aplikace pro řešení úloh lineárního programování pomocí nástroje Microsoft Solver Foundation
Abstrakt
Práce popisuje vývoj počítačové aplikace, hry Sudoku, obsahující modul pro automatické vyřešení úlohy. Ten je navržen na základě matematického modelu definovaného jako úloha lineárního programování a řešen metodou Simplex. Při implementaci úlohy byl použit nástroj pro matematické modelování Microsoft Solver Foundation. Popsány jsou teoretické základy potřebné pro implementaci problému, včetně vytvoření matematického modelu, technologie použité při vývoji a vlastní struktura a fungování aplikace.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Implementace komunikačního serveru ve firemním prostředí
Kozubková, Miroslava (Jihočeská univerzita, 2014)Předmětem této bakalářské práce s názvem "Implementace komunikačního serveru ve firemním prostředí" je obecný popis serverových systémů, vybraných produktů od Microsoftu a IBM a porovnání jejich groupwarových funkcí. Další ... -
Hodnocení automatického překladu SMT systémů (Google translate, Bing) z francouzštiny do češtiny: kolokace z oblasti "bankovnictví"
Sekalová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této bakalářské práce je testovat a vyhodnotit úspěšnost překladu vybraných terminologických kolokací z oblasti "bankovnictví" pomocí volně dostupných překladačů (Google Translate, Bing Translator). Práce se skládá ... -
Modulární systém s jednočipovým mikroprocesorem Atmel AVR pro měření při hrách v přírodě
Kroupa, Bohumil (Jihočeská univerzita, 2017)Tato diplomová práce se zabývá návrhem, konstrukcí a programováním univerzálního modulárního systému časomíry pro sportovní hry dětí v přírodě. Základem systému jsou jednočipové mikrokontroléry AVR Atmel ATmega 32 a ATmega ...