Space management vybrané obchodní jednotky
Abstrakt
Hlavním cílem bakalářské práce je zmapování prostoru prodejní plochy vybrané obchodní jednotky, kterou je Penny Market, s r.o.. Tato obchodní jednotka se nachází v jižních Čechách ve městě Blatná. Dalším cílem je prozkoumání spokojenosti zákazníků s dispozičním řešením této obchodníjednotky.Se space managementem souvisí i problematika category managementu, podpory prodeje, merchandisingu a marketingového výzkumu. Práce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků. Dotazník je koncipován tak, aby splnil tento záměr. Nový model prostorového řešení této obchodní jednotky vznikl na základě odpovědí a reakcí respondentů a měl by uspokojit představy zákazníků.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Posouzení stylu a metod manažerské práce v malých a středních podnicích
Mikysková, Milena (Jihočeská univerzita, 2010)Posoudit styly a metody manažerské práce v malých a středních podnicích. Navrhnout nejoptimálnější styl řízení podniku v daných podmínkách. -
Možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu regionu Sedlčansko
Pšeničková, Iva (Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce se věnuje možnostem dalšího rozvoje cestovního ruchu v regionu Sedlčansko. Podkladem pro zpracování byly informace získané od místní příspěvkové organizace Sdružení obcí Sedlčanska a řízené rozhovory zaměřené ... -
Procesní řízení ve vybraném podniku
Lacinová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce je zaměřena na využití procesního managementu v malých a středních podnicích. Teoretická část obsahuje vysvětlené pojmy týkající se managementu jako takového, jeho historii a rozdělení do časových období. ...