Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoráková, Helena
dc.contributor.authorHorenský, Matej
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:10Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:10Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36858
dc.description.abstractDnes jsou informace ve velké míře zpracovávány, spravovány a ukládány informačními systémy firem a díky těmto vymoženostem, je možné je dále tvarovat do potřebných výstupů pro vedení. Pro management jakékoli firmy jsou informace důležité při řídících a rozhodovacích procesech, hlavně pokud se jedná o procesy a činnosti spojené s marketingovou podporou vyráběných produktů a nabízených služeb. Marketingově řízená firma aplikuje marketingové znalosti, techniky a metody do celkového strategického rozhodování za pomoci marketingového informačního systému.cze
dc.format60 s. (98 312 znaků)
dc.format60 s. (98 312 znaků)
dc.language.isosk
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinformacecze
dc.subjectmarketingový informační systémcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectinformační potřebacze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectstrategické řízenícze
dc.subjectinformationeng
dc.subjectmarketing information systemeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectinformation needeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectstrategic managementeng
dc.titleVýznam informací pro marketingové řízení firmycze
dc.title.alternativeImportance of Information for Corporate Marketing in a Companyeng
dc.title.alternativeVýznam informácií pre marketingové riadenie firmycze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40098
dc.description.abstract-translatedToday, information is largely processed, managed and stored in information systems of companies and thanks to these achievements can be further shaped into required outputs for leadership. For the management of any company, information is important in the managing and decision-making processes, especially when it comes to processes and activities associated with the marketing support of our products and services offered. Marketing-driven company applies marketing knowledge, techniques and methods in overall strategic decision-making with the help of marketing information system.eng
dc.date.accepted2017-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam