Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorKadlecová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:14Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:14Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36871
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů při výběru dovolené v roce 2016. Práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitoly se zaměřují na definici cíle práce, stanovení hypotéz a metodického postupu práce a vysvětlení důležitých teoretických pojmů. Pro dosažení stanoveného cíle bylo provedeno dotazníkové šetření a interpretace jeho výsledků, analýza dat a vyhodnocení hypotéz. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly stanoveny jednotlivé segmenty spotřebitelů z hlediska pohlaví, věkových kategorií, nejvyššího dosaženého vzdělání a výše průměrného čistého měsíčního příjmu domácnosti. Pro všechny segmenty byly identifikovány trendy v jejich nákupním chování a zpracována doporučení pro podnikatelské subjekty nabízející dovolené.cze
dc.format89 s. (128 837 znaků)
dc.format89 s. (128 837 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectdovolenácze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectspotřebitelský výzkumcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectholidayeng
dc.subjectpurchasing behavioureng
dc.subjectconsumer researcheng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.titleNákupní chování při výběru dovolenécze
dc.title.alternativeHoliday Purchasing Behavioureng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag42099
dc.description.abstract-translatedThe submitted thesis analyses purchasing behaviour of consumers in holiday planning for the year 2016. The thesis is divided into six chapters. The first chapters focus on explanation of the purpose of the thesis, a hypothesis definition and methodological workflow, and important theoretical terms. In order to fulfil the purpose of the thesis, a questionnaire survey, interpretation of its results, data analysis, and hypothesis evaluation were carried out. Based on the questionnaire survey results, consumer segments in the holiday market were determined using following categories - gender, age, the highest level of education achieved and an average household monthly net income. For all determined segments, trends in purchasing behaviour were then identified resulting in recommendation for business entities offering holiday packages.eng
dc.date.accepted2017-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam