Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorDvořák, Tomáš
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:17Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:17Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36880
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zásadami tvorby marketingového mixu a cílem práce je na základě principů marketingové činnosti navrhnout postup tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. Pro diplomovou práci byl vybrán podnik, který se věnuje prodeji, půjčovně, bazaru a servisu lyžařského vybavení. V první části práce je realizována analýza tvorby marketingového mixu ve vybraném podniku a výsledky analýzy objasňují, proč by bylo přijatelné vytvořit marketingový mix pro letní sezónu. V další části práce je navržen postup tvorby marketingového mixu, ve kterém jsou zohledněny možnosti firmy, konkurenční prostředí, ale především potřeby, přání a požadavky zákazníka.cze
dc.format100
dc.format100
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectkonkurenční prostředícze
dc.subjectobchodní podnikcze
dc.subjectmarketingová činnostcze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.titleZásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podnikucze
dc.title.alternativePrinciples of formation of marketing mix in selected commercial companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44350
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the principles of making marketing mix and the goal is to design process of making marketing mix in selected company by using the principles of marketing activities. The selected company is engaged in the sale, rental, bazaar and service of ski equipment. The first part is about the realization of the analysis of the marketing mix and the results explain why it would be reasonable to create a marketing mix for the summer season. The next part is designed to process the creation of the marketing mix, which clarifies the possibilities of the company, the competitive environment, but also the needs, desires and demands of the customer.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam