Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorPacalová, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:24Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:24Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36899
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou elektronických obchodů. Teoretická část této práce je zaměřena na základní aspekty ochrany spotřebitele, spotřebitelské organizace a instituce poskytující rady a informace či práva a povinnosti spotřebitelů a prodávajících. Teoretická část dále popisuje historii a současnou situaci elektronických obchodů, jejich výhody a nevýhody, obcházení zákona při nákupu přes internet a jejich konkrétně řešené případy. Diplomová práce také stručně informuje o marketingovém výzkumu, jenž je základem pro praktickou část. V praktické části bylo využito dotazníkového šetření, které zkoumalo problematiku elektronických obchodů, zkušenosti respondentů s nákupem přes internet a znalost práv spotřebitelů. Cílem práce bylo shrnout informace zjištěné ve výzkumu, které byly doplněny o navržená opatření ke snížení negativních dopadů.cze
dc.format110 s. (171 242 znaků)
dc.format110 s. (171 242 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectprodávajícícze
dc.subjectinstitucecze
dc.subjectelektronické obchodycze
dc.subjectobcházení zákonacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectsellerseng
dc.subjectconsumer protection institutionseng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectcircumvention of the laweng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeSelected Issues of Consumer Protectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45505
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with electronic commerce. The theoretical part of this work is focused on basic aspects of consumer's protection, consumer organisations and institutions providing advice and information and the rights and obligations of consumers and sellers. It describes the history and current situation of e-commerce, advantages and disadvantages, circumvention of the law when buying over the internet and specific casework. The diploma thesis also briefly informs of marketing research. In the practical part there is a questionnaire survey applied, examining the issue of electronic commerce, experiences of buying over the internet and knowledge of consumer rights. The aim of the research is to summarize collected information that is complemented by measures designed to reduce the negative impacts.eng
dc.date.accepted2017-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam