Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrchota, Jaroslav
dc.contributor.authorLacinová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-09T08:43:28Z
dc.date.available2021-12-09T08:43:28Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36908
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na využití inovačního managementu v malých a středních podnicích. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů týkající se inovačního managementu, invence, inovace, dělení inovací, měření a efektivnosti inovací. Podle názorů mnoha autorů je podnik, který neinovuje, odsouzen k zániku. Proto je často používaným mottem společností "Inovuj, nebo zemři". V praktické části je popsána zvolená společnost, která si nepřeje být uveřejněna, a je tedy popisována jako společnost XX. Jedná se o významnou tiskárnu s více než dvacetiletou tradicí. Cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit uskutečněnou inovaci v podniku. Výstupem práce jsou návrhy na novou procesní mapu inovace, zhodnocení inovace podle inovačního indexu KLII a vytvoření pyramidy přínosů inovace. Důsledkem je snížení nákladů při realizaci budoucích inovací, posílení vize společnosti a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinovacecze
dc.subjectinovační procescze
dc.subjectdělení a klasifikace inovacícze
dc.subjectmetody měření inovacecze
dc.subjectinovační indexcze
dc.subjectprocesní mapycze
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectinnovation processeng
dc.subjectdividing and classification of the innovationseng
dc.subjectmethods of measuring innovation performanceeng
dc.subjectinnovation indexeng
dc.subjectprocessing mapseng
dc.titleInovační management ve vybraném MSPcze
dc.title.alternativeInnovation management in chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45800
dc.description.abstract-translatedThe master thesis is dedicated to the use of innovation management in small and medium-sized enterprises. The theoretical part contains explanation of terms related to the innovation management, inventions, innovations, classification of innovations, measurement and effectivity of innovations. According to the opinions of many authors, the company that does not innovate is doomed to fail. That is why the often-used motto of companies is "Innovate or die". The chosen company which does not want to be named is described in the practical part. The enterprise is an important printing company with more than 20 years-long history. The aim of the master thesis is to describe and evaluated the realized innovation of the company. The output of the thesis contains plan of the processing map of the innovation, evaluation of the innovation by innovation index KLII and creation of the innovation benefits pyramid. The results of the thesis may contribute to lower costs of realization of future innovations, strengthening of the vision of the company and an increase of competitiveness.eng
dc.date.accepted2017-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam