Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Hlavním cílem je za pomoci dotazníkového šetření zhodnotit význam jednotlivých faktorů při výběru prodejny, dílčím cílem je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy a charakterizovat, jak se v současnosti spotřebitelé při výběru prodejny pro nákup potravin chovají. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je přiblížena problematika spjatá s tématem práce, praktická část je již zaměřena na samotný marketingový výzkum, jehož prostřednictvím došlo k naplnění všech cílů této práce. Jako metoda sběru primárních dat bylo zvoleno elektronické dotazování. Získaná data byla vyhodnocena pomocí programů MS Excel a "R". Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru praktické části formulována rovněž možná doporučení pro obchodníky.