Uplatnění CRM v námořní dopravě
Abstrakt
Hlavním cílem v této diplomové práci je analýza trhu informačních systém pro řízení vztahu se zákazníkem v oblasti námořní přepravě, zjistit příležitosti k rozšíření na tento trh a případně navrhnout změny, které by odpovídali požadavkům potenciálních zákazníků. Na začátek práce je uveden do tohoto tématu popisem informačních systémů, jejich výhod a nevýhod, rozdělení podle různých kritérií, dále následuje popis systému SugarCRM a konec teoretické práce je uzavřen nejdůležitějšími informacemi o námořní dopravě. Praktická část začíná analýzou systému SugarCRM z pohledu funkcionality s uživatelským prostředím a databázového schématu. Práce dále pokračuje popisem výsledků z dotazníků zaměřující se na informační systémy a lidi, kteří pracují v oblasti námořní dopravě. Tyto výsledky jsou potom použity pro rozhodnutí, které funkce by měly být implementovány jako první a které nejsou až tak důležité. Pomocí výsledků dvou předešlých kapitol byla vytvořena studie proveditelnosti. Práce je zakončena koncepčním návrhem nejdůležitějších funckí.