• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Online marketing

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.739Mb)
    Posudek vedoucího práce (14.59Kb)
    Posudek oponenta práce (17.23Kb)
    Průběh obhajoby práce (98.58Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Pavlova, Adelina
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in harvesting and processing wood. Since 2009, one of the company's strategic directions has been the development of the wooden house building industry in the region. To this end, within the framework of the company, a project aimed at creating a complex of house-building production and production facilities with in-depth processing of wood was developed and implemented to produce a series of spacious, eco-friendly, affordable wooden houses and all the necessary components for them. However, their marketing activities did not allow it to prosper in its full scope. In theoretical part I observe the development of marketing concept as a whole and theoretical basis of online marketing in particular. The information was primarily derived from the books and online resources. The important part was the researching part of online advertising and its measurement. In the practical part, primary source of data is internal to the company observed. The tools of Yandex.Metric was used to measure and plan advertising activities. SWOT analysis was performed to assess company's abilities and areas in order to develop. In the last part, an advertising campaign was carried out based on recommendations. The website was renovated.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36960
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Možnosti a formy on-line vyučování na 2. stupni ZŠ 

      Hrušková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2022)
      Tato diplomová práce se zabývá možnostmi a formami on-line výuky na 2. stupni ZŠ. V teoretické části je představena on-line výuka jako alternativní forma vzdělání, která je v současné době často uzavřených škol preferována, ...
    • Možnosti online dotazování v ČR 

      Boukalová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2008)
      Cílem diplomové práce bylo zhodnotit nabídku produktů v oblasti online výzkumů a jejich využití spotřebitelskou organizací. Poté navrhnout metodiku pro sestavování online dotazníku a následně ji prakticky ověřit pomocí ...
    • E-commerce v hotelnictví 

      Nedorostová, Táňa (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce se věnuje problematice e-commerce v hotelnictví v kontextu malých a středních hotelu v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je příprava nástrojů a návrhy opatření pro využívání nástrojů e-commerce pro online ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV