Propagace (promotion) destinace Třebíč
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na Propagaci (promotion) destinace Třebíč. Hlavním cílem práce je identifikovat a zhodnotit současné nástroje propagování destinace Třebíč. Na základě analýzy současného stavu jsou dále navrhnuty možnosti vedoucí ke zlepšení a zvýšení povědomí o městě Třebíč jako o destinaci cestovního ruchu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Podpora prodeje ve vybrané jednotce
Valášková, Linda (Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro ... -
Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
Bártíková, Hana (Jihočeská univerzita, 2011)Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit využívání finančních prostředků pro propagování firmy a navrhnout jejich případné změny. Svou práci jsem zaměřila na konkrétní podnik ČZ a. s. se sídlem výrobního závodu ve Strakonicích. ... -
Propagační prostředky ve vybrané firmě
Vovsová, Květa (Jihočeská univerzita, 2007)Bakalářská práce na téma: "Propagační prostředky ve vybrané firmě" pojednává o marketingových nástrojích a jejích účelnosti v každodením obchodním živote. Zaměřuje se na historii propagačních prostředků konkrétní obchodní ...