• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Propagace (promotion) destinace Třebíč

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (7.289Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.74Kb)
    Posudek oponenta práce (15.11Kb)
    Průběh obhajoby práce (122.2Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Polendová, Michaela
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce je zaměřena na Propagaci (promotion) destinace Třebíč. Hlavním cílem práce je identifikovat a zhodnotit současné nástroje propagování destinace Třebíč. Na základě analýzy současného stavu jsou dále navrhnuty možnosti vedoucí ke zlepšení a zvýšení povědomí o městě Třebíč jako o destinaci cestovního ruchu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36985
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Podpora prodeje ve vybrané jednotce 

      Valášková, Linda (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro ...
    • Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy 

      Bártíková, Hana (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit využívání finančních prostředků pro propagování firmy a navrhnout jejich případné změny. Svou práci jsem zaměřila na konkrétní podnik ČZ a. s. se sídlem výrobního závodu ve Strakonicích. ...
    • Propagační prostředky ve vybrané firmě 

      Vovsová, Květa (Jihočeská univerzita, 2007)
      Bakalářská práce na téma: "Propagační prostředky ve vybrané firmě" pojednává o marketingových nástrojích a jejích účelnosti v každodením obchodním živote. Zaměřuje se na historii propagačních prostředků konkrétní obchodní ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV