Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorKopelent, Jiří
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:14Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:14Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36994
dc.description.abstractPráce se zabývá vývojem metod, obsahů a cílů ve výuce náboženství od roku 1990. Práce je rozdělena do 5 kapitol. v první kapitole jsou vypsány metody, obsahy a cíle v pohledu obecné didaktiky. Ve druhé kapitole jsou metody, obsahy a cíle v pohledu náboženské pedagogiky a rozdíl mezi katechezí a výukou náboženství. Ve třetí kapitole jsou obsahy a cíle a metody z pohledu církevních a školských dokumentů a popsány cíle a obsahy jednotlivých vydaných osnov. Ve čtvrté kapitole je potom šetření vývoje metod, cílů a obsahů a didaktické úrovně u vybraných vyučujících v Sušicko- nepomuckém vikariátu. v páté kapitole je pak shrnutí šetření.cze
dc.format122 s.
dc.format122 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetodycze
dc.subjectobsahycze
dc.subjectcílecze
dc.subjectvýuka náboženstvícze
dc.subjectnáboženská výchovacze
dc.subjectkatechezecze
dc.subjectděticze
dc.subjectvyučujícícze
dc.subjectobecná didaktikacze
dc.subjectučební osnovycze
dc.subjectmethodseng
dc.subjectcontentseng
dc.subjectgoalseng
dc.subjectreligious educationeng
dc.subjectcatechesiseng
dc.subjectchildreneng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectcommon didacticseng
dc.subjectcurriculumeng
dc.titleVývoj metod, cílů a obsahů ve výuce náboženství od roku 1990 Sonda do vikariátu Sušice - Nepomukcze
dc.title.alternativeDevelopment of methods, goals and contents of teching religious education since 1990, the probe into vicarage of Sušice Nepomuk.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag30024
dc.description.abstract-translatedThe thesis follows up development of methods, goals and contents of teaching religious education since 1990. Thesis is divided into 5 chapters. In the first chapter, there is a list of methods, goals and contents from common didactics' point of view. In the second chapter, are methods, goals and contents addressed from religious education's point of view and also the difference between catechesis and religious education. In the third chapter are methods, goals and contents described from point of view of church and school documents. We can also find there goals and contents of each edition of outlines. In the fourth chapter is then investigation of development of methods, goals and contents and didactical levels of selected teachers in Sušicko- nepomucký vicarage. In the fifth chapter is the final summary of the investigation.eng
dc.date.accepted2016-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství náboženství a etikycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam