Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDiallo, Karolina
dc.contributor.authorBöhmová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:15Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:15Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36999
dc.description.abstractPráce se zabývá pedagogem na základní škole a syndromem CAN. První kapitola uvádí vztah domácího násilí k syndromu CAN. Druhá kapitola vysvětluje problematiku syndromu CAN definici pojmu, formy syndromu CAN, následky syndromu CAN, charakterizuje kde je oběť a kdo pachatel a jak rozpoznat dítě se syndromem CAN. Kapitola třetí je zaměřena na pedagoga a základní školu je zde popsán profesní "portrét" pedagoga, základní druhy prevence syndromu CAN a prevence syndromu CAN na základní škole. Kapitola čtvrtá představuje vlastní výzkum zjišťující míru informovanosti pedagogů o syndromu CAN, zahrnuje metodiku, analýzu dat s následnou interpretací výsledků, verifikaci hypotézy a závěrečné shrnutí.cze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttýránícze
dc.subjectzneužívánícze
dc.subjectzanedbávánícze
dc.subjectsexuální obtěžovánícze
dc.subjectsyndrom CANcze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectmaltreateng
dc.subjectabuseeng
dc.subjectneglecteng
dc.subjectsexual harassmenteng
dc.subjectCAN syndromeeng
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectpreventioneng
dc.titlePedagog na základní škole a syndrom CANcze
dc.title.alternativeA teacher at an elementary school and a the syndrome CANeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35868
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with a teacher at an elementary school and the CAN syndrome. The first chapter shows the relation between domestic violence and the syndrome. The second chapter explains the issues of the syndrome - definition, forms of the syndrome, syndrome consequences, describes who the victim is and who the perpetrator is and how to recognize a child with the syndrome. The third chapter is focused on the teacher and the elementary school - there is described professional "portrait" of the educator, basic types of the prevention of the syndrome and syndrome prevention in elementary school. Chapter Four presents the research itself assesing the level of awareness of the teachers about the syndrome. This chapter also includes methodology, data analysis and subsequent interpretation of the results, verify hypothese, and the final summary.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVlčková, Michaela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam