Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorBenediktová, Erika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:25Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:25Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37025
dc.description.abstractÚvodní část práce seznamuje se základními oblastmi a principy pedagogického systému Montessori s důrazem na princip připraveného prostředí. Další část je věnována příkladům vytvořeného připraveného prostředí v odborné literatuře a v navštívené škole. Závěrečná část pojednává o aplikaci principů připraveného prostředí při vzdělávání žáků se speciálními edukačními a seberealizačními potřebami na příkladu vlastní pedagogické práce. Přílohu tvoří soubor používaného didaktického materiálu.cze
dc.format141 s.
dc.format141 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogický systém Montessoricze
dc.subjectpřipravené prostředícze
dc.subjectcvičení praktického životacze
dc.subjectsenzorická výchovacze
dc.subjectjazyková výchovacze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectkosmická výchovacze
dc.subjectpráce s chyboucze
dc.subjectpolarizace pozornosticze
dc.subjectabsorbující myslcze
dc.subjectharmonizacecze
dc.subjectizolace jedné vlastnosticze
dc.subjecttřístupňová lekcecze
dc.subjectdítě se speciálními potřebamicze
dc.subjectMontessori educadioneng
dc.subjectprepared environmenteng
dc.subjectpractical life exerciseseng
dc.subjectsensorial workeng
dc.subjectlanguageeng
dc.subjectarithmeticeng
dc.subjectcosmic educationeng
dc.subjectcontrol of erroreng
dc.subjectnormalizationeng
dc.subjectisolation of qualityeng
dc.subjectthe three-period lessoneng
dc.subjectchild with special needseng
dc.titleAplikace principů připraveného prostředí podle M. Montessori v podmínkách základní školy praktickécze
dc.title.alternativeApplication of prepared enviroment principles by Maria Montessori at primary school for children with mild intellectual disabilitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40530
dc.description.abstract-translatedThe first part of this thesis introduces basics principles of the Montessori pedagogical system with emphasis on prepared environment. Next part is about examples of prepared environment in professional literature and in the visisted school. The end part deals with application of prepared environment principles in the example of my own pedagogical work in education of children with special needs in education and in self-realisation. In appendix is a set of used didactical material.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZbudilová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam