dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Benediktová, Erika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:54:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:54:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2015-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37025 | |
dc.description.abstract | Úvodní část práce seznamuje se základními oblastmi a principy pedagogického systému Montessori s důrazem na princip připraveného prostředí. Další část je věnována příkladům vytvořeného připraveného prostředí v odborné literatuře a v navštívené škole. Závěrečná část pojednává o aplikaci principů připraveného prostředí při vzdělávání žáků se speciálními edukačními a seberealizačními potřebami na příkladu vlastní pedagogické práce. Přílohu tvoří soubor používaného didaktického materiálu. | cze |
dc.format | 141 s. | |
dc.format | 141 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagogický systém Montessori | cze |
dc.subject | připravené prostředí | cze |
dc.subject | cvičení praktického života | cze |
dc.subject | senzorická výchova | cze |
dc.subject | jazyková výchova | cze |
dc.subject | matematika | cze |
dc.subject | kosmická výchova | cze |
dc.subject | práce s chybou | cze |
dc.subject | polarizace pozornosti | cze |
dc.subject | absorbující mysl | cze |
dc.subject | harmonizace | cze |
dc.subject | izolace jedné vlastnosti | cze |
dc.subject | třístupňová lekce | cze |
dc.subject | dítě se speciálními potřebami | cze |
dc.subject | Montessori educadion | eng |
dc.subject | prepared environment | eng |
dc.subject | practical life exercises | eng |
dc.subject | sensorial work | eng |
dc.subject | language | eng |
dc.subject | arithmetic | eng |
dc.subject | cosmic education | eng |
dc.subject | control of error | eng |
dc.subject | normalization | eng |
dc.subject | isolation of quality | eng |
dc.subject | the three-period lesson | eng |
dc.subject | child with special needs | eng |
dc.title | Aplikace principů připraveného prostředí podle M. Montessori v podmínkách základní školy praktické | cze |
dc.title.alternative | Application of prepared enviroment principles by Maria Montessori at primary school for children with mild intellectual disabilities | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40530 | |
dc.description.abstract-translated | The first part of this thesis introduces basics principles of the Montessori pedagogical system with emphasis on prepared environment. Next part is about examples of prepared environment in professional literature and in the visisted school. The end part deals with application of prepared environment principles in the example of my own pedagogical work in education of children with special needs in education and in self-realisation. In appendix is a set of used didactical material. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zbudilová, Helena | |