Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorHalabicová, Helena
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:25Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:25Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37026
dc.description.abstractPráce se zabývá motivací starších dospělých ke studiu na vysoké škole. V první části se práce zabývá tématem vzdělávání dospělých v kontextu celoživotního učení, vymezení pojmu starší dospělost a objasnění pojmu motivace ve vztahu k formálnímu vzdělávání starších dospělých. Předkládá přehled realizovaných výzkumů v oblasti motivace starších dospělých ke studiu. Druhá část je věnována kvalitativnímu výzkumu, který odpovídá na otázky, co motivuje starší dospělé ke studiu na vysoké škole; jak popisují motivační činitele a další související okolnosti svého rozhodnutí studovat na vysoké škole; podle jakých kritérií posuzují starší dospělí přínosy studia a co je motivuje ve studiu vytrvat.cze
dc.format88 s.
dc.format88 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectceloživotní učenícze
dc.subjectformální vzdělávánícze
dc.subjectvzdělávání dospělýchcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectstarší dospělýcze
dc.subjectlifelong learningeng
dc.subjectformal educationeng
dc.subjectadult educationeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectolder adultseng
dc.titleMotivace starších dospělých ke studiu na vysoké školecze
dc.title.alternativeThe motivation of older adults to study at the university leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40602
dc.description.abstract-translatedThe thesis addresses the topic of motivation of older adults to study at the university level. The first part deals with the topic of adult education within the context of lifelong learning, defines the concept of older adulthood, and clarifies the concept of motivation as it relates to formal education for older adults. It presents an overview of research carried out in the field of older adults as related to university studies. The second part focuses on qualitative research that answers the following questions: what motivates older adults to study at the university level; how do they describe the motivating factors and other relevant circumstances of their decision to attend university; what criteria do older adults use to assess the benefits of study; and what motivates them to persevere in their studies.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePřibyl, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam