Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorSynková Groeslová, Gabriela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:54:26Z
dc.date.available2021-12-09T08:54:26Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37028
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá následnou péčí po propuštění z ústavní výchovy a souvislostmi mezi absencí vazebné osoby a začleněním mladého dospělého končícího ústavní výchovu do společnosti. Zmiňuje problematiku ústavní výchovy s důrazem na její ukončení, nabízí doporučení ke změnám a příklad dobré praxe z Německa. Uvádí největší problémy dětí po ukončení ústavní výchovy a podrobně se věnuje důsledkům nedostatečné emocionální podpory. Výzkumná část zjišťuje s použitím případových studií, zda si mohou děti žijící v dětském domově najít vazebnou osobu a jak její přítomnost nebo absence ovlivňuje jejich budoucí život.cze
dc.format87 s. (150 782 znaků)
dc.format87 s. (150 782 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectÚstavní výchovacze
dc.subjectdětský domovcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectsamostatný životcze
dc.subjectnásledná podporacze
dc.subjectkurátorcze
dc.subjectcitová vazbacze
dc.subjectdeprivacecze
dc.subjectInstitutional careeng
dc.subjectchildren's homeeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectindependent livingeng
dc.subjectsubsequent supporteng
dc.subjectcustodianeng
dc.subjectemotional bondeng
dc.subjectdeprivationeng
dc.titleNásledná péče po ukončení ústavní výchovycze
dc.title.alternativeSubsequent care after termination of institutional careeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40616
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with consequential care after release from institutional care and relations between absence of binding person and incorporation of a young adult terminating his or her institutional care into society. The thesis focuses on institutional care, stressing its termination, it suggests changes for improvement and offers an example of good practices from Germany. Also, the thesis identifies the most serious issues of children after institutional care and describes, in detail, consequences of lack of emotional support. Utilizing case studies, the experimental part looks into whether children living in children's home can find a binding person and how presence or absence of such a person can affect their future life.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMacků, Richard


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam